Anton Becker

Komplex

Publicerad 2014-04-15 13:47:03 i Allmänt,

Shit vilka komplex jag fått för mina läppar nu! :( Det är värre än någonsin. Jag snackade ju mycket om att jag inte ville göra en till läppförstoring för att det gjorde så ont och det kändes inte bra, bla, bla. Idag fick jag typ panik när jag kollade mig i spegeln och såg att de gått tillbaka till sin "normala" form/storlek. Kändes inte alls bra. Jag tycker personligen att jag ser bättre ut med mer fylliga. Jag hann liksom vänja mig vid att se ut så och trivdes med det. Vet inte hur jag ska göra, så himla dyrt. Har inte råd att fylla på med sprutor varannan månad som andra bloggare gör.
 
Funderar faktiskt på att spara ihop till ett inplantat istället..
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-04-15 13:48:17

Du är fin som du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar