Anton Becker

Läppförstoring

Publicerad 2014-04-11 09:00:00 i Allmänt,

Fått endel frågor angående läppförstoringen jag gjorde tidigare i våras, tänkte svara på några nu. Det var min första läppförstoring någonsin, tidigare har jag bara testat olika konstiga läppcerat med syfte att irritera läpparna, så att de svullnar upp och blir större. Hur sjukt är inte det egentligen? Finns en mängd olika sådana produkter, som säljer som smör. Nu bestämde jag mig hur som helst för att testa en "riktig" läppförstoring, en såkallad filler. Vad jag fick injecerat i läpparna vet jag egentligen inte, det var något nytt medel som skulle vara bra.  Jag tyckte att kliniken kändes sjukt oseriös och konstig. Amanda som följde med mig skrattade hela tiden, för att det var så konstig stämmning. Det låg typ i ett industriområde ute i Frölunda, strax utanför stan.
 
För det första gjorde det galet ont. Det är säkert olika från person till person vad man tycker om den saken, men på mig gjorde det verkligen hemskt ont. Då har jag ändå tatuerat mig ett flertal gånger, samt piercat mig på diverse ställen. Detta var mycket värre än allt det tillsammans. Efter 1 ml kändes mina läppar sprängfyllda, men jag fick lite extra, för att de var snälla, så jag tror det slutade på 2 ml. Efter ingreppet svullnade läpparna upp, blev hårda, ömma och blåa. När jag skrattade så sprack överläppen och började blöda..
 
När den värsta svullnaden tillslut lagt sig så spred sig blåmärket vidare upp mot näsan, såg ut som en smurf ungefär. Sexigt. Förmodligen hade de sönder ett blodkärl, vilket är vanligt när man fyller läpparna. Dock vet jag ju inte hur många gånger tidigare de hade gjort detta. Jag kanske var deras första kund?
 
Nu har nästan allt medel gått ur läpparna och försvunnit ut någonstans i kroppen. Jag menar, det har ju brutits ner och syns inte längre, så någonstans måste det ju tagit vägen. Vem vet vad jag har för konstiga ämnen i mitt blodomlopp nu? Det jag vill komma till är att ni ska vara försiktiga, om ni funderar på att göra en läppförstoring eller någon annan typ av skönhetsingrepp. För det första ska du vara säker på vad det är för ämne du får i läpparna (jag var ju helt lost), sen ska du även veta att de är legitimerade läkare (det ska de kunna visa papper på) och sedan får du helt enkelt använda sunt förnuft. Jag gick efter pris - så billigt som möjligt och det kommer jag absolut inte göra nästa gång, om det blir en nästa gång. Snyggt med stora läppar och det är synd att det inte syns så mycket längre, men det känns ovärt att se ut som en misshandlad smurf i flera dagar, innan det blir snyggt..
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-11 11:29:23

Fint. Not..

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-11 12:06:44

Hahaha ser ut som du blivit nedslagen

Postat av: J

Publicerad 2014-07-02 01:20:24

ahahahahahah skrattar åt hela inlägget,så roligt. SKit i vad töntarna kommenterat, blev säkert snyggare sen. Du är rolig på sättet hur du skriver

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar