Anton Becker

Lista

Publicerad 2014-04-15 17:54:00 i Allmänt,

När jag var yngre så älskade jag att fylla i olika listor! Kunde hitta på egna, bara för att få skriva i svar sen. Eller de där kompis-böckerna man hade, ni vet, när man skulle fylla i sin "favoritmat" osv, sen skickade man runt dem i klassen. Måste skaffa mig en sån och ha som gästbok är hemma. Haha! Skitkul att kolla i efter några år.
 
Stjärntecken: Vågen.
Du kommer från: Kristinehamn.
Civilstatus: Sambo.
Din bästa egenskap: Att jag är så klok, innerst inne.
Din sämsta egenskap: Skjuter upp precis allt, hela tiden.
Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ögon.
Jag sover: Gärna länge.
Hårfärg: Naturligt blond, men färgar hela tiden.
Ögonfärg: Blå/grön/gul - Vettefan.
Längd: 170.
Bästa maträtt? Sushi!
Idoler? Har alltid sett upp till mina systrar.
Annars Lady Gaga, Madonna?
Sportbil eller familjebil? Inte så noga - Har inte körkort.
Katt eller hund? Vill ha både katt och hund!
Vem är snyggast i världen? Lady Gaga.
Bästa tv-serie? Sex and the city, Desperate Housewives, Orange is
the new black, House of Cards, The OC, The walking dead.
Tittar du på sport? Aldrig. Never.
Tränar du? Nej. Har dock sagt att jag ska skaffa gymkort, i 3 år.
Använder du smycken? Ja, ibland.
Person du alltid kommer att vara kär i: Magne.
Kändis du skulle vilja vara: Kim Kardashian?
Din bästa raggningsfras: Asså, raggningsrepliker känns lite 2002.
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Ställa upp i Paradise hotel?
Beskriv dig själv med tre ord: Rolig, blond och fjollig? Haha!
Kan du laga mat? Jag är grym.
Favorit regissör? Sofia Coppola, Tarantino.
Vad har du för humor?Sarkasm, när folk ramlar, fula barn, osv.
Har du en bästa vän? Ja.
Hur träffades ni? Det var i ettan på gymnasiet. Vi upptäckte att vi hade
likadana rosa mobiltelefoner, she had me at hello, så att säga.
Bästa bok? Oj! Gillar mycket biografier och allt av Jonas Gardell.
Har du ett motto du lever efter? Carpe diem. Nä jag ba skoja. Jag tänker ofta
att jag vill testa allt en gång, för annars vet jag inte hur det är.
Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Jag blir sur om jag inte får en present.
Säger du till i kassan om du råkar få för mycket växel tillbaka? Hell no!
Guld eller silver? Guld!
Din största last? Mat, kläder och badbomber från Lush.
Vilken parfym använder du? Brukar sno av Magne.
Gucci by Gucci, Chanel Egoistë.
Plastigt eller naturligt utseende? Naturligt.
Vitt eller rött vin? Båda!
Du vill helst bo granne med: Lena Nymans rollfigur i Drömkåken.
Hur många jackor har du? 9 sist jag räknande.
Vem förutom du brukar sova i din säng? Magne.
Kaffe eller te? Kaffe, kaffe, kaffe!
Är du djup eller ytlig? Jag är djup.
Blir du förvånad om världen går under? Nej.
Är du rolig? Det tycker jag själv i alla fall. Kan filma mig själv
när jag säger något roligt och skratta åt det i timmar. Haha!
Ord du missbrukar: Typ, asså, oj, förlåt.

Kommentarer

Postat av: LillaEgo

Publicerad 2014-04-15 18:20:32

Awww... Du är lite av min idol oxå faktiskt! <3 Och Lovisas! Bra att hon har dig som förebild! <3

Vi ska förbi mor på söndag eftermiddag, hoppas du är där då! Puss från lilla storasystern!

Svar: <3 Jag är hemma på söndag. Ses då! :) Puss o kram!
Anton Becker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar