Anton Becker

Plugg..

Publicerad 2014-04-09 12:26:00 i Allmänt,

Är "ledig" från skolan idag vilket innebär att jag måste kolla igenom lite skolarbeten och skicka iväg några viktiga mail till Liseberg om mitt schema, bland annat. Kan väll erkänna att min självdisciplin inte alltid är den bästa. I förrgår plöjde jag igenom hela andra säsongen av House of cards (bästa serien jag sett på länge) och sedan kändes det som att livet tog slut ungefär. Haha! Jag ska leta upp någon annan bra serie på Netflix att sätta tänderna i när jag fått iväg dessa mail. Hey ho let's go..
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-04-09 22:40:48

Hahahahahahahah sista bilden! Anton är tillbaka <3333 Du fattar inte äns hur länge ja längtat efter du ska börja blogga igen!

Postat av: moa karlsson

Publicerad 2014-04-10 20:37:32

hahah sista bilden påminde om hur mycket jag saknar dig <3

Svar: Å jag saknar dig! <3 Är i Örebro helgen efter påsk, då får vi ha en gammal godig filmkväll!
Anton Becker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar