Anton Becker

Ny tatuering

Publicerad 2014-04-15 11:17:00 i Allmänt,

Har en ny tatuering på G! Pratade med tjejen som tatuerat mig tidigare på Kingsroad om hon hade några tider (väntelistan var på 1 år just nu). Hon kanske skulle lyckas klämma in en tid åt mig redan innan sommaren, så jag hoppas på det. Motivet är så jäkla fett, så ni kommer dö när ni får se resultatet. Kan knappt vänta!
 
Denna bilden har jag tänkt mig. Längst upp i den lilla "fliken" i korset ska det stå datumet då jag och min pojkvän var på Madonnas konsert. Nice huh?
 
Här är mina tidigare tatueringar:
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-15 11:34:18

Shit! Hur vågar du? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-15 13:35:50

FETT SNYGGT :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar