Anton Becker

Värmland

Publicerad 2014-04-15 12:09:12 i Allmänt,

Imorgon åker jag hem till värmland! Åh det ska bli så himla skönt, längtat i typ två veckor. Stannar över påsken och fram till tisdag nästa vecka. Jag och Magne ska faktiskt vara barnvakt åt min systers 3 goa ungar Långfredagen till Påskafton. Haha! Jag har redan bestämt att Magne får sköta blöjbytandet, det kan han gott träna på då han ska gå och bli förskollärare. Jag kan observera, på håll.
 
Nej men skämt åsido, det ska bli superkul! Typ laga mat, fixa fredagsmys med någon bra film, leka, spela tv-spel, osv. Vet att ungarna längtar ihjäl sig också.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-15 16:31:12

Jag är också från värmland :DDDDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar