Anton Becker

Jag är inter bitter

Publicerad 2014-04-11 11:42:00 i Allmänt,

Oj vilket liv det blev angående inlägget igår! Jag hoppas inte att jag framställde mig själv som bitter eller något, för det är verkligen lång ifrån hur jag är som person. Flera av er påstod i kommentarsfältet att jag har innre problem som jag tar ut över andra. Det är såklart inte sant. Jag mår hur bra som helst, helt säkert. Där emot reagerar jag och blir arg när jag möter sexism, rasism, orättvisor, mobbing, osv. Det kommer ni märka mer av här i bloggen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-11 12:06:17

Du är bäst. Punkt.

Postat av: Chris

Publicerad 2014-04-11 13:03:01

Gillar den här nya bloggen bättre än de du hade förut :D Grown up

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Anton Becker har varit flitig i sociala medier sedan 2008. Med en bakgrund som toppbloggare på Finest (Sveriges största nöjesportal) och med nära 2000 följare på Instagram, vet Anton hur man underhåller och vad som krävs i bloggvärlden. Denna blogg präglas av debattinlägg, personliga funderingar och vardagsglimtar. Vill du annonsera på bloggen? Kontakta: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Annonser



Annonser från BloggPartner




  • via RSS

  • Vardagsbetraktelser bloggar